Znaczenie jakości produktów w marketingu

W obecnym etapie rozwoju polskiej gospodarki jednym z głównych problemów jest poprawa konkurencyjności. Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej i związana z tym liberalizacja w handlu sprawiają, że krajowi producenci coraz bardziej narażeni są na zagraniczną konkurencję. Zagrożenie to dotyczy także sektora spożywczego, który w świetle wciCzytaj więcej...

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie z ISO 9001

Zarządzanie zasobami ludzkimi jest bardzo ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem. Organizacja przedsiębiorstwa X-&-Y pod względem zarządzania zasobami ludzkimi poprzedzająca wdrożenie system zarządzania jakością była zbliżona do wymogów normy ISO 9001:2000. W badanym przedsiębiorstwie zawsze ważne było zatrudnianie i utrzymanie Czytaj więcej...

Wiedza i satysfakcja w Customer Relationship Management

Wiedzę uzyskuje się poprzez odpowiednie wykorzystywanie informacji. Informacje z kolei są wynikiem przetwarzania danych, gromadzonych o uczestnikach rynku, w tym w szczególności klientach. Cały ten mechanizm o ile nasz biznes jest większy od osiedlowego kiosku ma szanse na sprawne funkcjonowanie tylko dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi Czytaj więcej...

Cele w Customer Relationship Management

W kontekście CRM celami będzie możliwość dokładnego określenia grupy docelowej. Oznacza to, że CRM ma pomóc w dokonaniu segmentacji klientów, określenia ich preferencji, a następnie umożliwić zaproponowanie produktów i usług dokładnie dostosowanych do potrzeb i oczekiwań tychże klientów.Można zatem wyobrazić sobie, że na podstawie Czytaj więcej...