E-marketing w firmie cateringowej cz. 2/2

W związku z korespondencją można ustalić też zadania do wykonania (np. w przypadku wysłania wstępnej oferty) lub nie ustalać zadań (np. wysyłka aktualnych informacji o firmie, zmianie adresu, życzeń świątecznych itp.). Ostatnim krokiem w wykonaniu korespondencji seryjnej jest ustalenie dokumentów do wysłania, ustalenie treści wiadomości Czytaj więcej...

E-marketing w firmie cateringowej cz. 1/2

Aby firma mogła funkcjonować na rynku, musi mieć klientów. Podstawą marketingu firmy jest ich zdobycie i utrzymanie. Konieczne jest do tego nawiązanie i utrzymanie kontaktu z klientem. Służyć do tego może między innymi witryna internetowa z rozbudowanymi opcjami.W celu efektownego wykorzystania witryny internetowej niezbędna jest wiedza na temat Czytaj więcej...

Metody informowania o jakości w reklamach telewizyjnych

Reklama nie stawia sobie zadań moralnych, jej podstawowym celem jest sprzedawanie przy pomocy informacji i perswazji. Często oskarżana o obrazę moralności oraz kłamstwo. Jednak wraz ze wzrostem świadomości odbiorców zaczynają oni rozróżniać prawdę od fałszu i pomimo, że zdarzają się jeszcze reklamy produktów mało wartościowych, to Czytaj więcej...

Znaczenie jakości produktów w marketingu

W obecnym etapie rozwoju polskiej gospodarki jednym z głównych problemów jest poprawa konkurencyjności. Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej i związana z tym liberalizacja w handlu sprawiają, że krajowi producenci coraz bardziej narażeni są na zagraniczną konkurencję. Zagrożenie to dotyczy także sektora spożywczego, który w świetle wciCzytaj więcej...

Promocja w Internecie cz. 1

Proces komunikowania za pomocą masowych środków przekazu jest trwałym elementem współczesnego życia społecznego. Komunikowanie się ludzi jest faktem pierwotnym dla wszystkich procesów społecznych. Nie można tego powiedzieć o komunikowaniu masowym, które jest cechą charakterystyczną określonego poziomu rozwoju społeczno-ekonomicznego. PojawiCzytaj więcej...

Kontrakty handlowe w firmie X cz. 2

Pozostałe warunki współpracy z firmą BB oparte są o następujące kryteria:- Ceny ustalone dla poszczególnych rozmiarów i rodzajów balonów- Termin płatności – 30 dni od daty wystawienia faktury- Realizacja zamówienia – tydzień od momentu złożenia zamówienia do wysyłki- Warunki dostawy: naprzemiennie co drugi tydzieńWspółpraca z firmCzytaj więcej...

Kontrakty handlowe w firmie X cz. 1

Jeżeli chodzi o kontrakty zawierane przez firmę X, to w dniu 30 lipca 1997 roku, zawarto pierwszą umowę o wzajemnej współpracy z firmą BB. Była to umowa zawarta przez już wtedy istniejącą firmę Linx, następnie jednak po powstaniu firmy X, wszystkie prawa zostały na nią przeniesione, gdyż dotyczyły głównie produkcji. Przedmiotem tej umowy Czytaj więcej...

Przebieg procesu obsługi klienta w firmie X cz.2

Szybka i rzetelna informacja jest także ważna dla krajowego dystrybutora, który w dużym stopniu zajmuje się wykonywaniem nadruków na balonach. Bez odpowiedniego potwierdzenia realizacji zamówienia nie może on z kolei potwierdzać swoim odbiorcom terminu wykonania nadruku.Często jednak informacja o zmianach w zamówieniu wynika z nagłej potrzeby Czytaj więcej...

Przebieg procesu obsługi klienta w firmie X cz.1

Proces obsługi klienta przebiega w dziale obsługi klienta. Dział ten odpowiedzialny jest za kontakty z klientami zarówno zagranicznymi, jak i krajowymi. Kontaktami z klientami zajmuje się specjalista ds. eksportu i importu. Rozmowy w ramach obsługi prowadzone są w języku polskim i angielskim, w zależności od rodzaju obsługiwanego klienta. Proces Czytaj więcej...

Kanały dystrybucji w firmie X

Co to jest kanał dystrybucji? W skróconym ujęciu można określić go jako drogę procesu przemieszczania produktu od producenta do jego finalnego odbiorcy. Podkreślić należy tu jednak różnicę między standardowym ujęciem marketingowym, w którym najważniejsza jest transakcja z klientem kończąca się płatnością, a podejściem logistyka, dla Czytaj więcej...

Wiedza i satysfakcja w Customer Relationship Management

Wiedzę uzyskuje się poprzez odpowiednie wykorzystywanie informacji. Informacje z kolei są wynikiem przetwarzania danych, gromadzonych o uczestnikach rynku, w tym w szczególności klientach. Cały ten mechanizm o ile nasz biznes jest większy od osiedlowego kiosku ma szanse na sprawne funkcjonowanie tylko dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi Czytaj więcej...