Metody informowania o jakości w reklamach telewizyjnych

Reklama nie stawia sobie zadań moralnych, jej podstawowym celem jest sprzedawanie przy pomocy informacji i perswazji. Często oskarżana o obrazę moralności oraz kłamstwo. Jednak wraz ze wzrostem świadomości odbiorców zaczynają oni rozróżniać prawdę od fałszu i pomimo, że zdarzają się jeszcze reklamy produktów mało wartościowych, to Czytaj więcej...

Znaczenie jakości produktów w marketingu

W obecnym etapie rozwoju polskiej gospodarki jednym z głównych problemów jest poprawa konkurencyjności. Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej i związana z tym liberalizacja w handlu sprawiają, że krajowi producenci coraz bardziej narażeni są na zagraniczną konkurencję. Zagrożenie to dotyczy także sektora spożywczego, który w świetle wciCzytaj więcej...

Promocja w Internecie cz. 1

Proces komunikowania za pomocą masowych środków przekazu jest trwałym elementem współczesnego życia społecznego. Komunikowanie się ludzi jest faktem pierwotnym dla wszystkich procesów społecznych. Nie można tego powiedzieć o komunikowaniu masowym, które jest cechą charakterystyczną określonego poziomu rozwoju społeczno-ekonomicznego. PojawiCzytaj więcej...