Znaczenie jakości produktów w marketingu

W obecnym etapie rozwoju polskiej gospodarki jednym z głównych problemów jest poprawa konkurencyjności. Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej i związana z tym liberalizacja w handlu sprawiają, że krajowi producenci coraz bardziej narażeni są na zagraniczną konkurencję. Zagrożenie to dotyczy także sektora spożywczego, który w świetle wciCzytaj więcej...

Modele realizacji inwestycji w centra logistyczne część 2/2

Wsparcia finansowego inwestycjom w centra logistyczne udzielają także kraje związkowe i samorządy lokalne, angażując środki finansowe w ramach różnych modeli finansowania inwestycji. Realizacja inwestycji ma następujący przebieg:1. Inicjowanie budowy centrum logistycznego (inicjatorami i podmiotami wspierającymi budowę centrów logistycznych sCzytaj więcej...

Promocja w Internecie cz. 1

Proces komunikowania za pomocą masowych środków przekazu jest trwałym elementem współczesnego życia społecznego. Komunikowanie się ludzi jest faktem pierwotnym dla wszystkich procesów społecznych. Nie można tego powiedzieć o komunikowaniu masowym, które jest cechą charakterystyczną określonego poziomu rozwoju społeczno-ekonomicznego. PojawiCzytaj więcej...

Kanały dystrybucji w firmie X

Co to jest kanał dystrybucji? W skróconym ujęciu można określić go jako drogę procesu przemieszczania produktu od producenta do jego finalnego odbiorcy. Podkreślić należy tu jednak różnicę między standardowym ujęciem marketingowym, w którym najważniejsza jest transakcja z klientem kończąca się płatnością, a podejściem logistyka, dla Czytaj więcej...